مقالات

10 تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی

تولید کنندگان مطرح کفپوش

تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی

انتخاب بهترین کفپوش بیمارستانی، یکی از مهمترین مراحل اجرای فضاهای درمانی و کلینیک‌ها به ‌شمار می‌رود. چنانکه تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی، همواره تلاش دارند محصولی را تولید کنند که علاوه بر ارائه زیبایی و طرح‌های رنگی متنوع مورد نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها، کاملاَ آنتی باکتریال و قابل نظافت نیز باشد. همچنین طراحی این کاورهای کف باید به‌گونه‌ای باشد که در پی تماس مداوم با آب برای شستشو و مواد شیمیایی ضدعفونی کننده، کیفیت خود را از دست ندهند.

برند کفپوش بیمارستانی polyflor به‌عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح جهانی، نامی آشنا و معتبر برای طراحان مراکز درمانی است که علاوه بر ارائه مزایای فوق به تولید کفپوش‌های کاملاَ ضد لغزش می‌پردازد. ضد لغزش بودن کاورهای کف، مزیتی قابل توجه است که از وارد آمدن آسیب‌های غیرمترقبه برای کادر درمان و بیماران جلوگیری می‌کند. در همین زمینه شما با طیف‌های مختلفی از متریال‌های ساخت مواجه خواهید بود که در ادامه به بررسی اجمالی آنها خواهیم پرداخت.

لزوم انتخاب بهترین کفپوش بیمارستانی

انتخاب بهترین کفپوش بیمارستانی ممکن، همواره به دغدغه‌ای مهم برای طراحان و سرمایه‌گذاران خصوصی تبدیل شده است. در حقیقت به ‌هر میزان هم که امکانات یک مرکز درمانی در سطح عالی باشد، شما نمی‌توانید محیطی را تصور کنید که در آن دچار سرخوردن‌های پیاپی شوید و قابلیت ضدعفونی و تمیزسازی مناسب را نداشته باشد!. بنابراین تمامی کارشناسان و  تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی، همواره توصیه می‌کنند که برای کلینیک‌ها و مراکز درمانی به سراغ کفپوشهایی با ویژگی‌های زیر بروید:

  • آنتی باکتریال باشند
  • امکان تمیزسازی آسانی داشته باشند
  • به‌ مرور باد نکرده و ناهموار نشوند
  • ضد لغزش بوده و از اصطکاک مناسبی برای راه رفتن افراد بهره‌مند باشند
  • عدم وجود تخلخل سطح کف برای جلوگیری از خاک گرفتگی
  • به دلیل وسعت بالای فضاهای بیمارستانی، دارای قیمت اقتصادی باشند. برند کفپوش بیمارستانی polyflor (پلی‌فلور) در این زمینه، یکی از بهترین گزینه‌ها بشمار می‌آید که ضمن ارائه محصولاتی مقرون بصرفه، از کیفیت ساختاری کم‌نظیری نیز بهره می‌برد.
  • نباید به رشد و انتقال قارچ‌ها و عفونت‌های ویروسی و میکروارگانیسمی کمک کنند
  • همواره باید به سراغ آن دسته از برندهای کفپوش بیمارستانی بروید که از تنوع رنگی و هندسی قابل توجهی برخوردار باشند

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک کفپوش بدون توجه به تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی و انواع متریال‌های به کار رفته در آن‌ها، می‌تواند به اشتباهی جبران ناپذیر منجر شود!

تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی در بازار جهانی

افزایش آگاهی بخشی عمومی و همچنین افزایش ساخت مراکز درمانی در دوران پاندمی جهانی ویروس کرونا، بهترین برندهای کفپوش بیمارستانی را در موقعیت خوبی در بازارهای جهانی قرار داد. به طوری که پیش‌بینی می‌شود ارزش این مارکت تا سال 2028 میلادی با نرخ رشد 3.5 درصدی ارتقا یابد. در همین زمینه اصلی‌ترین تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی در سراسر جهان که نقشی کلیدی را در افزایش ارزش بازار این حوزه بر عهده داشته‌اند، عبارتند از:

در این میان کفپوش بیمارستانی POLYFLOR به دلیل دارا بودن ویژگیهای کیفی متعدد، قابلیت محدودسازی صدا و قیمت مقرون بصرفه، از جایگاه ویژه‌ای در بازار کشور ایران نیز برخوردار می‌باشد.

تولید کنندگان مطرح کفپوش

تولید کنندگان مطرح کفپوش

انواع بهترین کفپوش بیمارستانی

بسته به جنس به کار رفته برای ساخت، تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی انواع مختلفی از این محصولات را به بازارها عرضه داشته‌اند. برخی از بهترین کفپوش های بیمارستانی و کلینیک‌های درمانی به شرح زیر می‌باشند:

  • وینیل: مهم‌ترین مزایای این‌گونه کفپوش‌ها را می‌توان به 2 عامل اساسی نسبت داد. اول آنکه بسیار خوش قیمت هستند و دوم آنکه علاوه بر ماندگاری بالای ذاتی، ایستادگی قابل توجهی در محیط‌های پررطوبت و در مقابل سیالات شیمیایی دارند. نظافت و تمیزسازی وینیل نیز به راحتی صورت می‌پذیرد.
  • لینولیوم: لوکس‌ترین و بهترین کفپوش بیمارستانی برای فضاهای پذیرش و انتظار محسوب می‌شود. جالب است بدانید که به دلیل مقاومت بالای آن‌ها، حتی برای فضاهای درمانی درون کشتی‌ها نیز از این متریال استفاده می‌شود. کفپوش‌های لینولیوم از ترکیباتی نظیر: روغن کتان، خاک اره، سنگ آهک، رنگدانه، لایه‌های کنفی، گرد چوب پنبه و… تولید می‌گردند.
  • کاشی و سنگ: هر دو متریال، ماندگاری بالایی در کف بیمارستان‌ها از خود نشان می‌دهند. ضمن اینکه آلودگی‌زدایی و نطافت آن‌ها بسیار راحت خواهد بود.
  • لاستیکی (Rubber): علیرغم مقاومت شیمیایی بالا و وزن سبک، کمتر مطلوب نظر کارفرمایان هستند.
  • کفپوش‌های بر پایه نساجی: اینگونه تکستایل‌ها که از الیاف پلیمری ساخته میشوند، در 2 ساختار بافته‌شده و غیربافته تولید و عرضه می‌شوند.
  • اپوکسی: مدل‌های بدون درزی هستند که سطحی کاملاَ صاف و لوکس را برای مراکز درمانی ارائه می‌دهند.
  • پلی‌اورتان: برند کفپوش بیمارستانی polyflor، کاورهای آنتی باکتریال پلیمری از جنس پلی اورتان را ارائه میدهد که ضدرطوبت و عناصر شیمیایی می‌باشند. ضمناَ این مدل‌ها کاملاَ ضدلغزش هستند.

برند کفپوش بیمارستانی Polyflor به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان جهان، قابلیت تولید تمامی متریال‌های فوق را فراهم آورده است که در بازار ایران، همواره با تقاضاهای گسترده‌ای روبرو بوده‌اند. غالباَ به‌جهت ایجاد محیطی بهداشتی و مقاوم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برند کفپوش بیمارستانی Polyflor اقدام به تولید محصولاتی با ویژگی آنتی باکتریال می‌نماید.

تولید کنندگان مطرح کفپوش

تولید کنندگان مطرح کفپوش

کفپوش‌های آنتی باکتریال مراکز درمانی و کلینیک پزشکی

امروزه استفاده از بهترین کفپوش بیمارستانی آنتی باکتریال برای مراکز درمانی، کلینیک‌های پزشکی و مطب‌های خصوصی، به امری حیاتی تبدیل شده است. تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی در ساخت مدل‌های آنتی باکتریال، نه‌تنها به عدم رشدپذیری قارچ‌ها و باکتری‌ها و عدم سرایت آنها به دیگر بخش‌های بهداشتی و حساس بیمارستان‌ها توجه دارند. بلکه این‌گونه کفپوش‌ها را به گونه‌ای می‌سازند که علاوه بر ضد لغزش بودن، پایداری طولانی مدتی نیز در پی رفت و آمدهای پیاپی کادر درمان و مراجعه‌کنندگان ارائه دهند.

به یاد داشته باشید که کفپوش‌های آنتی باکتریال کلینیک‌ها و مراکز درمانی، به دلیل شستشوی مداوم همواره در معرض رطوبت قابل توجهی قرار دارند. چنانچه از بابت نفوذ آب و رطوبت به زیر این محصولات دچار نگرانی هستید، میتوانید به سراغ آن دسته از تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی آنتی باکتریال بروید که به ساخت محصولاتی با ساختار هتروژنی می‌پردازند. کفپوش‌های هتروژنی چندلایه، از داخل‌ شدن آب و سیالات شیمیایی ضدعفونی کننده به زیر این محصولات ممانعت می‌کنند. البته ساختارهای هموژنی نیز در دسترستان خواهد بود. بهترین کفپوش‌های بیمارستانی هموژنی آنتی باکتریال، دارای مقاومت قابل توجهی در برابر رطوبت می‌باشند. اگرچه که بیشتر از منظر ایستادگی ضربه‌ای و عدم سایش‌پذیری، شناخته شده هستند.

تولید کنندگان مطرح کفپوش

تولید کنندگان مطرح کفپوش

Polyflor؛ تولید کننده مطرح کفپوش بیمارستانی

پلی فلور انگلستان از جمله‌ی تولید کنندگان مطرح کفپوش بیمارستانی است که سال‌هاست در زمینه‌ی تولید بیش از صدها مدل کفپوش آنتی باکتریال فعالیت می‌کند. بهترین مدل‌های برند کفپوش بیمارستانی polyflor، علاوه بر ارائه محصولاتی بادوام و ضدرطوبت و لغزش، دارای طیف‌های طرح و رنگ گسترده‌ای نیز هستند. به طوری که برای هماهنگ شدن با هر نوع دیزاین مراکز درمانی، طرحهای متنوعی در دسترستان خواهد بود. آنتی باکتریال بودن این کفپوش‌ها نیز کمک می‌کند تا:

  • به‌راحتی مورد شستشو و ضدعفونی مداوم قرار گیرند.
  • پایداری ضربه‌ای بالایی ارائه دهند و شما را از بابت هزینه‌های سرویس و تعمیر در امان نگه دارند.
  • مانع رشد و نمو قارچها و میکروارگانیسم‌ها میشوند و از سرایت آلودگی به دیگر بخش‌ها جلوگیری می‌کنند؛ و
  • از شرایط تجزیه شیمیایی و سایش‌پذیری به دور باشند.

توصیه می‌شود همواره هنگام خرید از بهترین برندهای کفپوش بیمارستانی، به کیفیت ساختاری و البته قیمت نهایی آنها توجه نمایید.

آیا برند کفپوش بیمارستانی polyflor عایق صدا است؟

آرامش محیطی و استفاده از متریالهایی برای کاهش آلودگی صوتی، از الزامات احداث هر مرکز درمانی است. انواع برندهای تخصصی کفپوش بیمارستانی از جمله polyflor، به ساخت کفپوش‌های آنتی باکتریالی می‌پردازند که عایق صدای مناسبی باشند. غالباَ بهترین نوع کفپوش بیمارستانی بایستی در برابر سر و صداهای ناشی از:

  • راه رفتن مداوم بیماران و کادرهای پزشکی،
  • سقوط اجسام،
  • حرکت پیاپی ادوات حمل مریض و ترولی‌های غذا و…،

          عملکرد عایقی مناسبی از خود ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *