مقالات

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

اهمیت دکوراسیون داخلی در فضاهای اداری و تجاری قابل توجه است و باید به‌عنوان یک عامل مهم در بهبود فضای کار و افزایش تأثیرگذاری بر روی کارکنان و مشتریان مد نظر قرار بگیرد. یک محیط کار مناسب و جذاب، انگیزه می‌دهد و الهام‌بخش برای کارکنان است و می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت کار شود. در کنار آن یک فضای تجاری مناسب و زیبا نیز به مشتریان احساس راحتی و اطمینان می‌دهد و در تصمیم‌گیری و خریدشان تاثیر دارد.   خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری می‌تواند تکمیل کننده دکوراسیون داخلی این فضاها باشد.

انواع کفپوش اداری و تجاری باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

کفپوش انواع مختلفی دارد، اما برای خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری باید ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید.

  • استحکام و دوام

اولین ویژگی مهم کفپوش مناسب فضای تجاری و اداری، مقاومت و دوام آن است. این نوع کفپوش باید قادر باشد در برابر رفت و آمد مکرر کارمندان، ارباب رجوع و مشتریان  مقاومت نشان دهد. استحکام کفپوش تأثیر بسزایی در عملکرد و کارایی کسب و کارها، ادارات و سازمان‌ها خواهد داشت.

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری یعنی خرید گزینه‌ای با استحکام و دوام بالا که بتواند در برابر حمل و نقل مکرر سبد خرید، بار سنگین، رطوبت، شکستن، سایش و سایر آسیب‌ها مقاومت کند. خراب شدن کفپوش نه تنها به ظاهر و زیبایی محیط کار ضربه می‌زند، بلکه می‌تواند هزینه‌های تعمیر و تغییر را افزایش دهد و حتی ممکن است باعث محدودیت در فعالیت‌های روزانه کسب و کار یا اداره شود.

  • ضد لغزش

 ویژگی دیگری که هنگام انتخاب کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری باید در نظر بگیرید، ضد لغزش بودن آن است. در فضای ادارات، واحد تجاری، فروشگاه‌ها و پاساژها، افراد زیادی تردد می‌کنند، بنابراین باید هنگام خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری به ویژگی ضد لغزش بودن آن دقت کنید تا مانع سقوط احتمالی در محیط کار یا مرکز خرید شود.

  • عایق صوتی و حراتی

 کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری باید خاصیت عایق صوتی و حرارتی را داشته باشد تا هم مصرف انرژی را کاهش دهد و هم نویزهای محل کار یا مجتمع‌های تجاری را کم کند. به‌عنوان مثال پارکت لمینت مناسب اداره و واحد تجاری، علاوه بر زیبایی و استحکام، محیط آرام و مناسبی برای کارمندان اداری ایجاد می‌کند.

  • قابلیت نصب و تعویض آسان

هنگام خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری به قابلیت نصب و تعویض آسان آن دقت کنید. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد کفپوش را به‌راحتی تعویض کنند و بازسازی و تغییرات مورد نظر را اعمال نمایند.

  • طراحی زیبا

کفپوش مناسب فضای تجاری و اداری باید طراحی زیبا و متناسب با استانداردهای اداری داشته باشد.  هر چقدر هم که یکی از ارکان دکوراسیون داخلی مزایای متعددی داشته باشد، اگر نتواند از نظر بصری جلوه زیبایی بیافریند، شایسته انتخاب نیست.

  • سهولت در نظافت

واحد اداری یا تجاری شما حداقل باید روزی یک بار نظافت شود. بنابراین مهم است کفپوشی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و به‌راحتی بتوان سطح آن را با شوینده‌های ملایم، تمیز و ضد عفونی کرد.

  • قیمت مناسب

هنگام خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری علاوه بر اینکه باید کیفیت بالا را در نظر بگیرید تا مجبور نشوید، خیلی زود برای تعمیر یا تعویض اقدام کنید، می‌بایست مناسب‌ترین قیمت و منصف‌ترین فروشنده را نیز بیابید. اگر نظرتان این است که پارکت لمینت مناسب اداره و واحد تجاری شماست، از چند فروشنده قیمت را استعلام کنید، کیفیت محصول را از طریق پرس و جو از مشتریان سابق بسنجید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

بهترین روش برای انتخاب و خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

انتخاب کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این تصمیم می‌تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و کیفیت کار و همچنین در تجربه مشتریان و کارکنان داشته باشد. روش خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری این است  که متناسب با بخش‌های مختلف یک سازمان، اداره، پاساژ یا واحد تجاری برای آن کفپوش انتخاب کنید. کفپوش مناسب اتاق کنفرانس، همان کفپوشی نیست که برای انبار هم مورد نیاز باشد و یا شما نمی‌توانید کفپوش اتاق مدیر عامل را با آشپزخانه یکسان انتخاب کنید.

اگر قصد دارید، طراحی اقتصادی‌تری داشته باشید و به تفکیک کاربرد هر فضا کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری را انتخاب کنید، بهتر است از کارشناسان حوزه طراحی داخلی کمک بگیرید.

متداول‌ترین انواع کفپوش اداری تجاری

در ادامه مطلب به معرفی و بررسی متداول‌ترین انواع کفپوش اداری تجاری می‌پردازیم.

  • کفپوش های پی وی سی (PVC)

هنگامی که صحبت از خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری به میان می‌آید، نخستین متریال کفپوش که به ذهن متبادر می‌شود، پی وی سی است. این نوع کفپوش‌ها با مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه و رطوبت بسیار پرطرفدار هستند و با نصب آسان، ضد لغزش، عایق بودن و قیمت مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای تجاری و اداری به شمار می‌روند.

  • موکت

موکت یکی از متداول‌ترین و قدیمی‌ترین کفپوش مناسب فضای تجاری و اداری است. کارمندان و مراجعین معمولا حس راحتی از قدم گذاشتن روی موکت دارند. اما مشکلی که وجود دارد احتمال سوختن، خیس شدن، رنگی شدن و پارگی در اثر برخورد با اجسام تیز است. امروزه استفاده از تایل‌های موکتی به سبب نصب راحت‌تر، قابلیت تعویض آسان و قیمت مناسب طرفداران بسبار زیادی دارد. موکت در هر حال کفپوش مقرون به صرفه‌ای است و انعطاف و نرمی قابل قبولی ارائه می‌دهد. با این حال برخی دوست دارند فضای کار و تجارت خود را لوکس‌تر چیدمان کنند.

  • پارکت لمینت

پارکت لمینت مناسب اداره و واحد تجاری یکی از کفپوش‌های محبوب و شیک محسوب می‌شود. این کفپوش با ظاهری طبیعی و جذابیت منحصر به فرد برای  فضاهای داخلی محیط تجاری و اداری یک انتخاب ایده‌آل است. خرید پارکت لمینت مساوی است با خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد، به‌راحتی قابل تمیز شدن است و بسیار سریع نصب و تکمیل می‌شود. اما مشکلاتی که وجود دارد یکی تغییر شکل پارکت‌ها پس از مدتی به علت رطوبت و دوم قیمت نسبتا گران آن است. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از مواد شوینده قوی ممکن است بر ظاهر پارکت لمینت‌ها اثر بگذارد.

  • اپوکسی

 این نوع کفپوش با استفاده از مواد شیمیایی اپوکسی ساخته می شود که مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه، حرارت و مواد شیمیایی دارد. کفپوش اپوکسی، کف فضا را در مقابل خراشیدگی و آسیب‌های ناشی از تردد و وسایل سنگین محافظت می‌کند. کفپوش اپوکسی براق و شفاف است و به محیط کاری ظاهری زیبا و لوکس می‌بخشد.  با توجه به اینکه کفپوش اپوکسی ضد آب است، نگهداری و تمیزکاری آن نیز بسیار آسان است. اپوکسی یکی از جدیدترین کفپوش‌هاست که نیاز به زیرسازی آنچنانی هم ندارد و روی کف بتنی هم قابلیت اجرا دارد.

خرید بهترین کفپوش های اداری تجاری

سخن پایانی

خرید بهترین کفپوش های اداری و تجاری باید با توجه به فعالیت هر شرکت و نیازهای افراد شاغل در آن یا مشتریان انجام شود. به‌طورکلی برای انتخاب کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری به ویژگی‌هایی مانند قابلیت شستشو، نصب آسان، مقاومت بالا، عایق بودن، زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب دقت کنید.   شما میتوانید برای خرید و مشاوره رایگان برای انتخاب کفپوش مناسب خود از طریق شماره تماس های درج شده در سایت پلی فلور ، با کارشناسان ما تماس بگیرید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *