مقالات

مزایای استفاده از کفپوش طرح سنگ خانگی (6 مزیت فوق العاده)

کفپوش طرح سنگ

مزایای استفاده از کفپوش طرح سنگ خانگی

سنگ یک تکه از طبیعت است. این روزها بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و تجاری با سنگ طراحی می‌شوند و این یعنی زیبایی سنگ می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی خانه‌ها و ساختمان‌ها داشته باشد. با این حال گران قیمت بودن سنگ‌های طبیعی باعث شده تا صاحبان پروژه‌ها امکان اجرای کفپوش طرح سنگ را برای ساختمان‌های خود نداشته باشند؛ اما کفپوش طرح سنگ می‌تواند به‌عنوان یک جایگزین عالی برای سنگ‌های طبیعی شناخته شود. چرا که هم در گروه کفپوش خانگی ارزان قرار می‌گیرد، هم زیبایی ظاهری بسیار زیادی خواهد داشت.

کفپوش طرح سنگ خانگی چیست؟

یکی از کفپوش‌های موجود در بازار که از زمان ورود خود به صنعت ساختمان‌سازی توانست محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند، کفپوش سنگی بود. این کفپوش‌ها با سنگ طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شدند و می‌توانستند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند؛ اما ویژگی‌های خاص آن‌ها از جمله حساس بودن به دما و عدم امکان شستشوی راحت این کفپوش‌ها، باعث شد تا کفپوش‌های اصلاح‌شده و ارزان قیمت‌تری روی کار بیایند که با نام کفپوش طرح سنگ خانگی شناخته می‌شوند.

کفپوش طرح سنگ خانگی، یکی از انواع کفپوش‌های موجود در بازار است که با جنس متفاوت از سنگ، ولی با طرح سنگ تولید شده و ظاهر بسیار جذابی دارد. معمولا از پی وی سی به عنوان یک پلیمر برای ساخت این کفپوش‌ها استفاده می‌کنند. به همین خاطر این کفپوش‌ها می‌توانند با ظاهر جذابی که دارند، گزینه‌ای عالی برای نصب در ساختمان‌های مسکونی و تجاری باشند و مزایای زیادی را نیز به همراه خواهند داشت.

مزایای استفاده از کفپوش خانگی طرح سنگ

کفپوش‌هایی که از دل طبیعت بیرون می‌آیند، مانند کفپوش طرح سنگ و چوبی می‌توانند زیبایی فوق العاده‌ای داشته باشند؛ اما حساسیت در نگهداری آن‌ها، می‌تواند طول عمر و دوام‌شان را کاهش دهد. کفپوش خانگی طرح سنگ، محصولی خاص است که برای اجرا در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این کفپوش‌ها می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1.      کاهش هزینه‌های اجرای کفپوش ساختمانی

مهم‌ترین مشخصه کفپوش‌های خانگی طرح سنگ، ارزان بودن آن‌ها است. این کفپوش‌ها می‌توانند با ظاهر جذاب و کیفیت بالای خودشان، به عنوان کفپوش‌های ارزان ساختمانی نیز شناخته شوند. به طوری که می‌توانید با خرید آن‌ها بخش زیادی از هزینه‌های طراحی دکوراسیون داخلی را کاهش دهید. نصب کفپوش خانگی طرح سنگ، با هزینه‌های کمتری قابل انجام است. چرا که پیچیدگی نصب این کفپوش‌ها نیز به حداقل می‌رسد و می‌توان با حداکثر راندمان، این کفپوش‌های ساختمانی را با قیمت ارزان اجرا کرد.

کفپوش طرح سنگ

2.      زیبایی منحصر به فرد کفپوش طرح سنگ

کفپوش طرح سنگ ، در گروه کفپوش‌های زیبا و لوکس قرار می‌گیرد. اگر به ظاهر این کفپوش‌ها دقت کنید، حتما متوجه زیبایی آن‌ها در ساختمان‌های مسکونی خواهید شد. رگه‌های جذاب تیره و روشنی که در این کفپوش‌ها به کار رفته‌اند، زیبایی آن را چندین برابر می‌کنند. از این رو علاوه بر اینکه زیبایی طبیعی در این کفپوش‌ها وجود دارد، می‌توانیم از منظر زیبایی شناسی آن‌ها را به عنوان خاص‌ترین کفپوش‌های موجود در بازار نیز بشناسیم.

3.      مقاومت بالای کفپوش‌های طرح سنگ

همانطور که اشاره کردیم، اکثر کفپوش‌های طرح سنگ موجود در بازار با ماده پلیمری به نام پی وی سی ساخته می‌شوند. کفپوش‌های پی وی سی طرح سنگ در گروه کفپوش‌های لوکس و زیبایی قرار می‌گیرند که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی، پوسیدگی، ضربه و آب دارند. به همین خاطر می‌توان این کفپوش‌ها را در هر محیطی مورد استفاده قرار داد. کفپوش‌های طرح سنگ تا چندین سال ماندگاری و دوام خواهند داشت و احتمال اینکه در اثر گذر زمان دچار پوسیدگی و خرابی شوند، بسیار محدود است.

4.      نگهداری و مراقبت ساده‌تر از کفپوش‌های طرح سنگ

یک کفپوش باکیفیت، زمانی می‌توان برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری ایده آل باشد که بتوان به راحتی از آن مراقبت کرد. کفپوش‌های سنگ طبیعی علاوه بر اینکه قیمت بالایی دارند، نگهداری از آن‌ها بسیار سخت است. مواد شوینده مختلف، گرما و سرما و همچنین مواد شیمیایی می‌توانند به این کفپوش‌ها آسیب وارد کنند. این موضوع باعث ایجاد خسارات بسیار زیادی برای افراد می‌شود؛ ولی نحوه مراقبت و نگهداری از کفپوش‌های طرح سنگ بسیار ساده‌تر است.

5.      شستشوی ساده کفپوش‌های طرح سنگ خانگی

با توجه به ماهیت طبیعی بودن کفپوش‌های سنگی، کفپوش‌هایی که با این سنگ‌ها طراحی شده‌اند؛ نمی‌توانند به راحتی شستشو داده شوند. به طوری که نمی‌توان از شوینده‌های مختلف برای تمیز کردن این کفپوش‌ها استفاده کرد و حتی استفاده از آب جهت شستشو و تمیز کردن آن‌ها نیز محدودیت‌های زیادی را به‌همراه دارد. نگهداری و مراقبت ساده‌تر از کفپوش‌های طرح سنگ، یکی از مزایای آن هاست. به طوری که می‌توانید به راحتی با آب و شوینده‌های ملایم تمامی آلودگی‌های روی سطح کفپوش‌های پی وی سی را از بین ببرید.

6.      عایق حرارتی عالی

کفپوش طرح سنگ خانگی ساخته شده با پی وی سی، عایق حرارتی بسیار خوبی است. این کفپوش‌ها می‌توانند گرما و سرما را تحمل کنند، بدون اینکه ترک بردارند و یا ظاهر آن‌ها دچار مشکل شود. از این رو امکان استفاده از کفپوش‌های طرح سنگ خانگی در شرایط آب و هوایی مختلف وجود دارد و می‌توان آن‌ها را در محیط‌های بیرونی نیز استفاده کرد. علاوه بر این خاصیت، کفپوش‌های طرح سنگ می‌توانند عایق خوبی برای رطوبت نیز باشند و به راحتی در برابر آب و رطوبت بالای هوا مقاومت می‌کنند.

کفپوش طرح سنگ

خرید کفپوش خانگی لاکچری

داشتن یک کفپوش خانگی لاکچری، به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی خانه خودتان را چندین برابر کنید. کفپوش‌های خانگی باید دارای کیفیت بالایی باشند که در اثر گذر زمان و قرار گرفتن در شرایط مختلف، کیفیت اولیه خودشان را از دست ندهند. از طرفی کفپوش‌هایی که برای سالن پذیرایی خانه شما استفاده می‌شوند، با کفپوش‌هایی که برای سرویس بهداشتی، حمام و یا بالکن شما استفاده خواهند شد؛ متفاوت هستند. شما می‌توانید برای خرید کفپوش خانگی لاکچری، ابتدا بودجه و مکان مورد نظر خودتان را جهت اجرای این کفپوش‌ها مشخص کنید. سپس با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، هر یک از انواع کفپوش‌های موجود در بازار را انتخاب نمایید.

لیست قیمت کفپوش خانگی طرح سنگ

احتمالا یکی از سوالات رایج شما به عنوان خریدار کفپوش خانگی، قیمت این کفپوش‌ها است. واقعیت این است که هر یک از کفپوش‌های موجود در بازار دارای قیمت متفاوتی‌اند و شما می‌توانید بر اساس توانایی مالی خودتان، بهترین کفپوش خانگی را خریداری کنید. لیست قیمت کفپوش طرح سنگ در مراکز فروش این کفپوش‌ها مشخص است و می‌توانید با توجه به قیمت هر یک از این کفپوش‌ها، آن‌ها را سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد مزایای استفاده از کفپوش طرح سنگ خانگی با شما صحبت کردیم. این کفپوش‌ها در کنار داشتن مزایای متنوع، می‌توانند یک‌سری محدودیت‌هایی را نیز داشته باشند. با این حال اگر مزایا و معایب این کفپوش‌ها را با هم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که کفپوش‌های طرح پارکت خانگی از هر لحاظ گزینه منحصر به فرد‌ی برای اجرا در ساختمان‌های مسکونی و تجاری هستند. پس برای خرید این کفپوش خانگی ارزان شک به دل خودتان راه ندهید و بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود، یکی از زیباترین کفپوش‌های طرح سنگ را سفارش دهید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *