اخبار

افزایش بهره‌ وری انرژی ، صنعت درب و پنجره در اروپا را تقویت می‌کند

افزایش بهره وری انرژی

افزایش بهره‌ وری انرژی ، صنعت پنجره‌ها و درب‌های اروپا را تقویت می‌کند.

با توجه به یکی از نظرات اخیر، بازار درب‌ها و پنجره‌ها در اروپا در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است، تمامی این پیشرفت به علت افزایش دستورالعمل‌های سختگیرانه دولتی و همچنین روش های صرفه‌جویی در انرژی است. بسیاری از کشورها در سراسر منطقه تقاضای خود را در زمینه منابع انرژی پایدار افزایش می‌دهند تا با چالش‌های محیط زیستی جدی مانند گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی مبارزه کنند. بخش ساخت و ساز در سراسر اروپا  مقدار زیادی پول را در زمینه بازسازی ساختمان‌های قدیمی جهت افزایش بهره وری انرژی سرمایه‌گذاری می‌کند.

تقاضای فضای اداری در سراسر اروپا به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. تخمین زده می‌شود که بازار درب‌ها و پنجره‌ها در این منطقه تا سال ۲۰۲۷ با ارزشی بیش از ۴۹ میلیارد دلار روبه‌رو خواهد شد. سطح درآمد اروپایی‌ها با نرخی بسیار بالا  در حال افزایش است، به همین دلیل فضای بیشتری برای خرج کردن در واحدهای مسکونی گرانقیمت به آنها ارائه می‌شود. تقاضا برای خانه‌های هوشمند نیز افزایش یافته است، که منجر به تقاضا برای درب‌ها و پنجره‌های هوشمند شده است. برخی از روندهای برجسته که به صنعت درب‌ها و پنجره‌ها سود می‌دهد عبارتند از:

درب‌ها و پنجره‌هایی که از UPVC ساخته می‌شوند، به دلیل افزایش بهره وری انرژی در سراسر اروپا تقاضای زیادی دارند

مواد اولیه از قبیل چوب، فلز و uPVC به طور معمول برای تولید درب‌ها و پنجره‌های با کیفیت بالا در فضاهای تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. از بین این‌ها، uPVC  توسط توسعه دهندگان املاک در سراسر اروپا به دلیل ویژگی‌های مطلوب خود مورد ترجیح قرار می‌گیرد. برخی از این ویژگی‌ها شامل نیاز کمتر به نگهداری، سبک بودن و مقاومت بهتر در برابر خوردگی نسبت به همتایانش می‌باشد.

سهم بازار درب‌ها و پنجره‌ها در سراسر اروپا در بخش uPVC به گزارش یک نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) 5% تا سال ۲۰۲۷ را خواهد داشت. واقعیت این است که uPVC نسبت به آلومینیوم عایق حرارتی بیشتری ارائه می‌دهد و نقش مهمی در محافظت در برابر گرما یا سرما بیش از حد ورود به فضا دارد.  uPVCبه طور متفاوت از چوب، خاصیت انبساط و انقباض کمی دارد، بنابراین انتخابی بسیار مقاوم برای هر دو نوع درب و پنجره است.

تقاضای بیشتر برای پنجره‌ها و درب‌ها در بخش تجاری

انتظار می‌رود اندازه بازار پنجره‌ها و درب‌ها در بخش تجاری در اروپا در سال‌های آینده با نرخ قابل توجهی افزایش یابد. یکی از دلایل اصلی این امر، نیاز روزافزون به افزایش امنیت کلی ساختمان‌های تجاری در برابر آتش‌سوزی و سرقت، و بهبودهای مربوط به همین هدف است.

درب‌ها و پنجره‌های شیشه‌ای در ساخت فضاهای اداری در بخش فناوری اطلاعات اروپا بسیار مورد ترجیح قرار می‌گیرند، زیرا به بهبود دید بینایی کمک می‌کنند و همچنین به ظاهر کلی فضا افزوده می‌شوند.

افزایش باز سازی  خانه‌ها

لازم به ذکر است که فعالیت‌های باز سازی در خانه‌ها در اروپا پیش بینی می شود در سالهای آینده بازار پنجره و درب در اروپا رونق گیرد. یکی از دلایل مهم این موضوع آگاهی مصرف کنندگان درباره اثرات مضر استفاده از محصولاتی است که صرف جویی کارآمد درحوزه انرژی ندارند. این امر باعث ایجاد تقاضا برای امکاناتی با  مصرف بهینه  انرژی در سراسر منطقه شده است تا از تأثیر کلی برروی محیط زیست کاسته شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *